آتلیه کودک قلهک

قلهک – آتلیه کودک

اگر شما هم کودک و یا نوزاد داشته باشید حتما بیشتر از قبل به اهمیت آتلیه کودک برای عکاسی کودک فکر میکنید.

عکاسی کودک و نوزاد شاخه ای کاملا تخصصی از عکاسی ست. حضور یک تیم تخصصی برای عکاسی بارداری، عکاسی نوزاد و عکاسی کودک، تجهیزات حرفه ای و محیطی آرام از ویژگی های مهم یک آتلیه کودک خوب است.

برای پدر و مادرهایی که به دنبال آتلیه کودک در قلهک هستند، نی نی بین انتخاب مناسبی است. آتلیه کودک نی نی بین جزء آتلیه کودک های خوب تهران و شناخته شده در بین آتلیه کودک های منطقه شمال تهران و قلهک است.

ما از زمان بارداری تا کودکی در کنار شما هستیم. عکاسی بارداری در آتلیه کودک و محل،عکاسی نوزاد در بیمارستان، عکاسی نوزاد، قاب رشد نوزاد، عکاسی کودک و ساخت کلیپ و فیلمبرداری بخشی از خدمات نی نی بین است.

به غیر از عکاسی در آتلیه کودک، نی نی بین در عکاسی در فضای باز، عکاسی در منزل از کودک و عکاسی در محل نیز در کنارتان خواهد بود. همچنین نی نی بین کلی پکیج هیجان انگیز برای عکاسی های مناسبتی داره که با کلیک روی عکاسی مناسبتی و تماس با ما میتونید از پکیج های ما آگاه بشید.

برای عزیزانی که از سمت خیابان قلهک به آتلیه کودک نی نی بین تشریف میاورید، می توانید: ابتدا به خیابان پاسداران تشریف آورده و سپس به سمت میدان هروی و آتلیه کودک نوزاد و بارداری نی نی بین(با وقت قبلی) مراجعه کنید.

شماره تماس ما :

تلفن ثابت 02122933821

تلفن همراه09022933821

همچنین شما می توانید برای مشاهده موقعیت مکانی آتلیه کودک نی نی بین در گوگل مپ اینجا کلیک کنید و موقعیت مبدا خود را قلهک انتخاب کنید .

برای ورود به صفحه ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.